Den hemska domen

Ja då har man fått veta hu det är med min bil, den är svår att laga på en gång och på plats så den måste tas till Näset vilken gör att det kan ta lite tid att fixa det. Vi måste konstatera vilket som är feler och sen ska vi fixa felet och sen efter det ska man köpa en ny drivrem för den är ju sönder, sen är den klar att köra så jag är utan bil nu ett tag tyvärr.
Jag som hade tänkt åka till selånger den lilla stund då jag inte jobbar, men som tur är har jag fått tillåtelse att låna grannes bil, den som jag lånade igår och i fredags, så jag kan pka in i alla fall.
Igår:
Dagen började lugnt jag och Jimmie myste hela dagen och kv'llen sen fick jag ett samtal om att köra grannen med kompis till stan så jag lånade hennes bil och körde in dem. När klocksn närmade sig tolv ringde grannen och sa att hon ville bli hämtat för att åka til Alnö, det gjorde vi sen kom vi hem fortsatte mys, spela lite tv-spel, när klockan blev halv två ringde grannens kompis och frågade om jag kunde hämta henne i stan, då gjorde vi det, men sen hände det jag inte hade väntat mig... jag fick ett mess av Mikaela där det stod: Hur mycket vill du ha för att hämta mig i Gnarp. Jag tänkte vad är det nu som har hänt då ringde vännen min och hon berätta sin problem och lätta på sitt hjärta då kom vi även fram till att jag köär och hämtar henne, halv tre åkte jag ochJimmie mot Gnarp frpn Timrå, det gick liote fortare än jag ränkat med så 40min senare var vi där och hämtade henne sen kom vi hem vid fyra och kom i säng vid haöv fem. det var en lång natt.
Idag:
Jag sov till halv tolv väldigt mycket längre än jag trodde jag kunde :) då klev jag upp åt frukost och prata lite med Mikaela som sov hos mig inatt. När klockan blev två åkte jag till Alnö och hämtade grannen och sen kolla vi lite tv och spela spel, nu har jag och Jimmie just äteit hemmagjord hamburgare, så nu är jag mätt och nöjd, väntar på att Mikaela ska komma så vi kan kolla på teknad film :D
Ha en trevlig kväll ni andra. Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback