Fortfarande stekhett

Just nu sitter jag och Jimmie i husvagen och softar... Han spelar på sin dator och jag kollar lite film..
Det är fortfarande så varmt att man inte kan vara ut om man inte ska bada... Idag tänkte jag att vi skulle åka till Lursjön och bada men det ville inte Thomas och Lenitha de ville vara hemma och ta det lungt hela dagen så det fick bli hemma...
För tillfället har jag lite tråkigt t'nkte hitta på något men det är inte så lätt med en Jimmie som spelar sitt spel och två Jalonens som sover ;) Helt utslagan av värme....

Imorn funderar jag på att följa med pappa och Anni till stranden men jag har inte bestämmt mig... Vi ska ju dricka ikväll så jag får inte köra själv imorn...
Ikväll så är det tänkt att vi ska ha lite kräftor till middag och snappsa till det... kan bli väldigt mysigt... jag hoppas på att det ska bli det ialla fall....
Nu ska jag återgå till mitt att gör ingenting.. ;P
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback