Hemma igen

Nu är vi äntligen hemma färdig uppackade och har till och med hunnit städa lägenheten...
I Måndgas så var jag och Jimmie på City Gross och storhandlade fick hem en massa grejor till och med sånt som vi inte räknat med... men så är det ibland.
Vi var bland annat in på Ikea och skulle köpa bestik men det slutade med att vi köpte bestik, en servis och en tv-bänk.. lite mer än vi räknade med ;)
Igår var jag på Birsta med Mikaela, vi hittade en hel del. Jag köpte en tröja och ett linne på rea. Hittade även två fina mattor som vi ska ha i hallen(när vi kom hem hade katterna haft roligt med de vi hade innan). Vi har även köpt lite andra grejor...
Idag så är det tänt att jag ska gå till Timråbo och prata med dem om försvunna nycklar.. Vi hade nycklarna dagen innan vi åkte till skåne men nu när vi kom hem hittar vi dem inte och har ingen annig om var de kan vara...
Vi hoppas att de kommer fram för de leder närmlige till vinden och till källaren så vi kan inte ställa undan våra resväskor...

Men nu är det dags för mig att göra mig i ordning så jag kan bege mig till Timråbo och sen träffa Mikaela...
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Lenitha

Hej hjärtat.

Förlåt att jag inte hör av mig, det är bara lite turbulent här just nu...

Jallas mormor ligger på sjukhuset och läget är livshotande. Vi försöker förtvivlat komma på ett sätt att inte behöva ta bort Stalin.

Min rygg har pajat, tror att det är en inflammation, kan inte göra så mycket alls.

Pengar strular vansinnigt just nu, försöker få upp oss på fötter igen.

Vi fixar våra cv:n och söker jobb så mycket vi bara kan.

Jag iggar dig inte, tro inte det!

Jag behöver bara lägga energin på familjen just nu.

Förlåt!

Älskar dig!

Puss

2008-08-06 @ 14:09:23
URL: http://guldiwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback