Jobba igen

Ja då sitter man hemma hos Mikaela och väntar på att hon ska städa :)jag håller koll på henne. sen när klockan är halv fyra börjar jag jobba, första gången på sex veckor får se hur det går, men det ska gå bra hoppas jag.
Imorn ska jag inte hitta på så mkt, mest ta det lugnt, ta dagen som den kommer.
Igår sov Mikaela hois mig så vi gjorde inte så mycket på hela dagen, gick i pyjamas och kolla på film hela dagfen, förrutom att jag bakade lite bröd som jag tål, det var jkul men det böev lite knasigt från början men andra gången blev det jätte bra. :D
Så jag får se om jag ska baka imorn med, för då slipper jag köpa vilket är jätte dyrt.
Allt är bra med mig annars, inget som är fel eller upp och ner :D
Ska på Selånger i helegn med Jimmie och Mikaela, får se om man hittar något kul. Hoppas det.
Kollade på "Fucking Åmål" idag, det var sååå längesedan man såg den, det var lite kul att se en så gamal film :D
Måste ta ett maraton med gamla filmer någon gång kan bli hur kul som helst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback