Kluring!

Hej alla glada hittade en rolig kluring till er alla kluriga typer där ute.
Kan du lösa denna är du bättre än mig!

REGLER!!!
  • Man får inte lyfta på pennan.
  • Du får endast dra ett streck igenom varje röd linje.
  • Man MÅSTE börja utanför rutan... vart man vill
  • Får avskuta var man vill i figuren

Förklaring på regler!

Börja utanför enklast att förstå
Dra igenom de röda linjerna och endast en gång.
(kolla på bilden under... måste INTE börja på samma ställe)


Väldigt enkla regler...
Någon som inte förstå skriv gärna så förklara jag.

Snälla, snälla skriv till mig om du kan eller inte kan lösa den, vill verkligen veta hur man gör.
Har suttit med den ett tag nu.


Kommentarer
Postat av: Lenitha

Jag har en "lösning" uppe på min blogg, vet inte om den gills.

För övrigt så kan jag tala om för dig att det finns ingen i hela världen som har klarat den, och det ligger tydligen ett högt pris för den som lyckas. Så ja, den är omöjlig ;)

2008-08-28 @ 23:22:22
URL: http://guldiwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback