Lämnat in datorn

Jaha det blev att man lämnade in datorn, jag kom till Elgiganten och visade dem vad det var för fel. de skrev en felanmälan och jag fick lämna in datorn med garantin, den gällde fortfarande. det var två år på vissa datorer..
Nu sitter jag vid Jimmies dator, han jobbar så jag får passa på att låna den nu.
Jag funderade även på tt köpa ett wii-spel när jag var på elgiganten men jag visste inte om jag skaülle eller inte.. kan vara jätte kul.
Ikväll ska vi på bio, jag, Jimmie och hans lillebror Jocke. Vi ka se Mumien Drakkjejsarens grav, jag hoppas att den är lika bra som de andra mumien filmerna.
Innan vi ska på bio ska jag skjutsa hem mamma med en massa saker, jag får hjälp av Jocke att packa in det i bilen. det är en hel del saker. men det ska nog få plats(hoppas jag).
När jag harlämnat av mamma ska jag åka till stan och kolla om mitt linne som jag ville ha finns kvar, jag ska även hämnta ut biljetterna tills ikväll så slipper vi komma så tidigt.
När jag sen är på väg hem ska jag svänga in på City Gross och köpa tacochips de vi åt igår var sååå goda, när jag sen kommer fram till Birsta så ska jag se om jag har bestämmt mig för att köpa ett spel eller inte.. det får vi se då..
Jag färgade håret igår, det böev väldigt bra, lite mörkare än jag trodde men det kan jag stå ut med. Det ser inte ut som jag tittar på mig själv när jag kollar i spegeln, man vänjer sig ;)
I helgen så ska vi tvätta och försöka hitta den där j*vla nyckeln som har försvunnit, måste ju ligga någonstans men var?
Bara för att gör lite nytta så tror jag att jag ska damsuga hallen, är en hel del grus där sedan igår.
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback