Recension av Mumien - Drakkejsarens grav

Jag har nu varit och sett Mumien - Drekkejsarens grav, den var väldigt spännande och rolig. Det var en bra film med mycket handling i och jag skulle rekomendera den för andra. Det som jag gillade mest var att de hade tagit en bit av historia och lagt in i en film som de sen fick till verklighet, det som jag gillade minst var att de inte var det gamla skådespelarna från film 1 och 2, man kunde såklart sen den ändå, men det var ett minus.
Filmen började på en gång och det var handling hela vägen, det fanns nog ingenstans som det var långtråkigt för det hände något i filmen hela tiden.
Filmens handling tänker jag inte avslöja för vill man se den så får man veta handlingen själv.
Om ni ska sen den så recomenderar jag att man har sett film 1 och 2 före.


Jag ger den därför 3+ av 5+
Den förlorar ett + endast för att de inte hade med den gamla skådespelarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback