Slappa hela dagen

Idag har hittills varit en lugn och skön dag utan några problem, vi har haft tvättstugan och tvättat, vi har sett lite på film och myst tillsammans och vi ska göra god fruktsallad till fika senare ikväll, dagen har bara varit bra.
Igår hade vi världens problem med bilen vi lånade, den går inte att låsa upp men den går att låsa (vilket vi inte hade någon aning om) så när vi kom tillbaka till bilen från bion fick Jimmie hoppa in genom bagageluckan och öppna för att vi alla skulle kunna komma in i bilen, ett litet äventyr mitt på stan (kunde tro att han skulle sno bilen eller nått)...
Nu ska jag skutsa grannarna till stan med deras bil så klart min är fortfarande inte lagad, så jag ska skjutsa dem in till stan nu och sen ska jag hämta dem i natt men vet inte vilken tid det vet jag senare, men jag får ju en liten slant för det som tur är. När jag kommer tillbaka ska jag och Jimmie fortsätta att mys med en ny film i soffan. :D
Hoppas ni andra får en lika trevlig kväll som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback