Torsdag känns som lördag

Ja idag är det torsdag  med det känns defenitivt som lördag, jag var fyllechafför i natt, skjutsade in till stan mellan elva och halv tolv, men innan vi kom iväg till stan stannade vi i Finsta och kollade på något tv-program, vi släppte av dem i stan vid tolv och de skulle av på köpmangatan och då var det en himla krånglig väg för de höll på med vägarbete, vilken omväg..
När jag och Mikaela kom hem så kollade vi på "Lejonkungen 2 - Simbas skatt", riktigt bra film. När den var slut åkte vi in till stna för att plocka upp dem vi skjutsat in, då var klockan två, innan de kom till bilne var klockan hlva tre, och då skulle de på Max, men när vi kom dit saknades det lite pengar så de fick skramla lite, men när vi skulle köra driven så var det stängt och då fick de gå in på Shell istället och där kunde de inte bestämma sig vad de skulle ha. så när klockan var tre kom vi från stan och då stannade vi i Finsta igen och åt lite chips och dipp, när klockan blev halv fyra var vi hemma somnade på en gång.
Idag skulle jag hämta henne från Finsta halv elva så jag ställde klockan på 9.00 för att hinne göra mig klar, jag vaknade av att telefonen ringde och då var det hon som ringde poch frågade var vi var då sa jag men klockan är ju inte halv elva, jo klockan är tjugo i sa hon och ja näe och sprang upp ur sängen fick köra lite fort för att hämta henne.
11.00 skulle jag och Mikaela åka till stan med en kompis till hennes pappa med det hann vi inte för att vi inte kom upp i tid. Men som tur var så gjorde det vi inget att vi inte följde med som tur var, vi kunde ta det lugnt och göra oss klar.
Nu sitter jag hos Mikaela och pratar med Sara, Mikaela ska in i duschen och göra sig klar. Vi har till och med hunnit se en film idag, "Skönheten och odjuret". den är också riktigt bra, vi har blivit besatt av Disney på senaste tiden men det är ju bra filmer som tur är. :D
Ikväll ska jag och Jimmie äte god mat och mysa lite, ska bli skönt har en jobbig vecka framför mig, så jag vet inte om jag hinner blogga så mycket för göra det bästa jag kan.

Min Jobbvecka(börjar på söndag):
Söndag - Jobb 1: 14.45 - 07.45 Måndag
Måndag - Jobb 2: 08.00 - 16.00
Tisdag - Jobb 2: 06.00 - 15.30
Onsdag - Jobb 2: 08.00 - 15.00
                 Jobb 1: 15.30 - 07.45 Torsdag
Torsdag - Jobb 2: 08.00 - 16.00
Fredag - Jobb 2: 06.00 - 13.30
Lördag - Jobb 1: 14.45 - 14.45 Söndag

Får se hur mycket liv det är kvar i mig då.
Hoppas ni får en lättare vecka. ;)


Kommentarer
Postat av: Lenitha

Du är utmanad! Kolla på min blogg.

2008-08-28 @ 10:00:26
URL: http://guldiwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback