Utmaning!

Utmanad

Jag har fått en utmaning av Lenitha Här kommer den;

1.Vilken mat äter du ofta?

Skulle tro att det är

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller du hjälper till och dukar ut ?
JJag hjälper alltid till och dukar ut även om man inte blir ombedd att göra det...

3. Var sitter du helst när du bloggar ?
I soffan i vardagsrummet :D

4. Köper du ofta Triss ?
Nja, jag och Jimmie köper nog tillsammans en gång i månaden.

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester ?
Bästa semester för mig var till Tallin, men bästa stad är Göteborg, älskar Lisebrg...

6. Vilken tv kanal tittar du på mest ?
3:an. 5:an och 6:an, filmern och serierna tittar jag på.


Jag utmanar följande personer:
Mikaela
Majja




Så här gör ni som blivit utmanade:
* Svara på alla frågor.
* Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Känner inte fyra som har blogg så det får bli två ;)

Kommentarer
Postat av: XON

Hejsan :D

Besök gärna min blogg.

Jag gör headers, smycken mm.

2008-08-28 @ 12:21:35
URL: http://xon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback