M - M - M :s pulkaåkning...

Ja så här var det...
Jag, Maja och Mikka bestämmde oss för att åka pulka, först åkte vi bort till skanska men det var ingen bra backe så vi bestämmde oss för att åka till Laggabergskola och åka där istället, så himla bra backe, har åkt i den en gång innan... =P
När vi kom dit var där redan tre st som åkte, de åkte madrass, jag och Mikka hade tefat, maja hade stjärtlapp..
När vi först började åka så var det inte så mkt åk, men när de andra hade gått som kom vi igång med vårat pulkaåk, det blev massvis med åk och sprang upp för backen åkte ner, sprang upp för backen åkte ner.. =D hihi, hade såå himla roligt, när det närmade sig hemgång så kom vi på idén att vi skulle filma när vi åkte men det blev bara jag som åkte och Maja filmade mig när jag skulle åka... så här blev resultatet...
Lite dålig bild, men man ser litei alla  fall...
Hoppas det duger tills vidare.. =D

Kommentarer
Postat av: kamilla

Grattis på namnsdagen!

2008-12-10 @ 09:54:23
URL: http://millans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback