Snacka om lite sömn...

... det har blivit denna helgen..
Det började med att jag jobbade fredag til lördag och då sov jag typ från 1 till haöv åtta sen var det upp som gällde.. jobbade till tre, hem och göra mig lite i ordning... Mikka skulle komma sex men hon kom halv åtta.. =P Vi spelade Guitar Hero, och bestämmde oss för att åka in till stan på kvällen... Vi pratade med Sofie och hon skulle komma in och möta oss i stan.. När vi var i stan så var det inte så mycket folk där så vi åkte in till Nacksta och umgicks med Sadra på henns jobb, hon jobbar på Shell.. Efter ett tag kom Sofie dit och hon stannade inte så länge för hon skulle vidare in till Stan, till någon kompis, efter det kom Thomas förbi, han skulle tröffa Sofie men hon hade just åkt så han åkte vidare till stan.. Vi pratade med Sandra lite till sen åkte vi in till stan, vi ställde oss på MAX och bestämde oss för att vi skulle äta, det blev i påse, Vi tog med alla vår mat till Nacksta, så vi åt där alla fyra, när klockan blev halv tre så åkte jag och Mikka hem, Sofie stannade en stund till. När klockan var tre mötte vi Thomas och pratade lite med honom sen åkte Mikka hem och jag fick skjuts hem och sen  kom jag i säng runt kvart över fem, vi pratade lite om allt möjligt...
På söndagen så klev jag upp runt elva för jag skulle jobba hav två...  Jag åkte och hämtade Elin och sen åkte vi till Timrå Ridstadion och kollade på deras Luciafirande. Det var väldigt trevligt och roligt...
Mikka kom till mig när jag och Jimmie hade ätit och då hade Johan kommit ner för att träffa Mikka, han var med oss på E:on och sladdade lite sne pkte vi hem till mig och spelade lite Guitar Hero, jag vann äver Johan.. hehe
När klockan blev halv tolv så åkte vi alla tre (Jag, Mikka och Johan) in till Shell, det gar blivit vårt nya "hang out".. hehe tur att Sandra inte blir less på oss.. =D vi var där till tre sen åkte vi hem, väl hemma visade det sig att vi skulle till Fagervik och plocka ur Mikkas bilklädsel från Forsells bil... När klockan blev fem så var vi klar med det, så då bestömde vi oss för att inte sova för Mikka skulle till Djursjukhuset med Sally, hon var ju gravid, med bebisar... =D Men när vi kom in så visade det sig att det var inge bebisar i magen... =(
Men det var tur det för hon hade gått över tiden så man kunde tro att de dött eller något.. Men Sally mådde bra.. Nu mår hon toppen..
När klockan närmade sig nio åkte vi till McDonalds och åt frukost Mikkas mamma bjöd..
TACK MARIE!!!
När vi åkte från stan så åkte vi hem till Sandra la oss i Soffan och kollade på film, Mikka gick upp till sig och duschade gjorde sig i ordning och så för hon skulle åka till Ånge och träffa Johan..
Men just när vi skulle skjutsa in henne till stan så hon kunde åka tåg ner så ringde de från Verkstaden och Mikkas bil bar klar så hon åkte och hämtade den. Då fick vi även kuponger av Mikkas mamma så vi kunde öta lunch.. Det var också uppskattat...
TACK MARIE!!!
När klockan blev fyra åkte Mikka till Ånge och Sofie kom hem till Sandra och vi kollade på film, myste och hade det bra, när klockan blev åtta blev Sofie hämtad och skulle på BIo, medans jag och Sandra fortsatte sitta hemma och ta det lugnt med TV och film... När klockan blev elva så kom vi fram till att jag inte sovit på 36 timmar jag var duktigt trött, men Sandra gjorde sig klar och tog en förberedelsesup inför imron... Jag ska köra medans Mikka, Sandra, Jocke och Kanske Sofie ska up på krogen... hehe kan bli kul... haha
Vid tolv åte vi in och träffade Mikka, hon kom hem från Ånge, Vi åt på MAX och sen bar det av hemmåt, vi skilldes åt runt två och är jag då kom hem så la jag huvudet på kudden och somnade bums med det samma, jag var såååå himla trött, jag sov till klockan blev elva då klev jag upp, då skjutsade jag Maja till hennes jobb och sen stannade jag hos Mikka och vid tre skjutsade jag hem mamma och hon bjöd mig på mat på vägen hem...
TACK MAMMA!!!
Tio över sex kom jag hem till Sandra igen och då åkte vi för att sladda lite, efter det åkte vi och kollade på Desperate housewives och christine, sen blev det in till Kovland och hämtade Tjabo, vi stannade där en stund innan vi åkte in till stan för att äta, Det var jag, Mikka, Sandra, Sofie, Tjabo och Zingo så åkte till stan, vi kom väl dit runt tjugo i ett kanske... Sen efter det åkte vi hem det blev Driven mat.. När vi kom tillbaka kollade vi på film och åt, sen känndes det som det var dax att sova men så blev det inte, vi körde och sladda lite, sen skjutsade vi hem Sofie och efter det så åkte vi till Sandra och kollade klart på "Mamma Mia" en jätte bra film den rekomenderar jag verkligen... Tre bestämde jag mig för att åka hem så då följde Sandra och Mikka med för det skulle gå från Mig tlllbaka till Sandra så hunden fick en promenad..
När jag klev in satte jag mig och skulle skriva lite lätt om vad som hände i helgen men det blev lite mer än öite... hehe är så ibland...
Imorn ska vi äta tillsammans och sen blir det  "våghals" roligaste spelat någonsin... haha
Men det åtekommer jag med när jag känner mig piggare, har blivit så sjuk på de senaste dagarna.. Men jag blir väl bättre snart hoppas jag, förkyld, hostar och jätte ont i halsen, men jag blir bättre det vet jag... hehe
Ha en trevlig natt ni resterande...
Nu ska jag slänga mig på kudden...

Kommentarer
Postat av: Lina

Nätet kommer säkert vara överbelastat i morgon, as usual, så jag passar på att skriva det här i stället: GOD JUL! :)

2008-12-23 @ 15:03:10
URL: http://lina007.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback