Äntligen Måndag!!

Det är inte många som säger äntligen måndag... måndag är ju den minst omtyckta dagen...
Men jag gillar just denna måndag för att idag kommer mina älskade små vänner Thomas och Lenitha...
Jag har saknat dem så mycket... saknar dem fortfarande... :D 14:50 anländer de till stationen i Osby..
När de har kommit så ska vi handla lite inför ikväll och imorn... ikväll ska vi äta och imorn ska vi till Båstad hela dagen..
Men nog om det.. det kan jag berätta om när vi varit där...

IGÅR:
Vi vakade
Lämnade tillbaka bilen jag lånade
Gjorde och åt frukost
Åkte 7mil för att handla
Flyttade husvagen
Slog upp tältet till husvagen
Spände fast mattan i tältet
Sköljde av stolarna till tältet
Ställde in stolarna i tältet
Hängde upp lampa i tälttaket
Sopade rent i husvagnen och tältet
Bäddade upp stora bädden
Bäddade ner lilla bädden
Bäddade brudparets säng
Programerade in tv-kanaler i datorn
Hjälpte till lite med maten (Åt maten)
Tog det lugnt framför tv-en
Somnade vid halv tolv


En riktigt jobbig dag som jag helst vill slippa att göra om.. det var såååå varm och det fanns alldeles för mycket broms..
Jag överlevde med nöd och näppe.. Men edast med tanken om att imorn är det måndag...

Nu väntar frukosten på mig pch sen badrummet så jag är klar när de kommer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback