Bio-kväll

Igår var en väldigt trevlig kväll.. Jag och Jimmie körde från Osby till Vinslöv kvar över fyra för att möta kusin Jenny och kompisen Mattihas. Vi handlade så vi kunde göra tacos.. När vi kommir hem till Matthas började vi på maten på en gång, det blev jätte gott. man blir verkligen slö efter mycket god mat. Kvar i åtta gjorde vi oss klar för att åka in till Kristianstad igen. Vi skulle se på bio, strax före halv nio var vi framme och hämtade ut våra biljetter. Det är ju löjligt att man måste vara i stan och hämta ut sina biljetter 45 min innan filmen ska börja, vad ska man hitta på i 45 min sen då???
När klockan blev kvart över började filmen i alla fall..
Tio i elva var den slut och vi var på väg ut till bilen. Vi såg Hancock med Will Smith... den var så j*vla rolig vi skrattade fela gånger länge. hihi
Den filmen kan jag verkligen rekomendera för framtida biobesök.
Nu ska jag gå och göra mig lite frukost och se om jag kan få liv i min Kära Jimmie
 
Älsklingen: Jag vet att du har det tufft och jag önskar att jag kunde vara med dig när du går igenom det... men det är ju inte länge kva tills vi ses så håll ut och red ut så mycket ni kan... jag ska tänka på dig varje dag fram till lördag... Lycka till. Love you.. Puss puss

Kommentarer
Postat av: mingla

Var med i min tävling och vinn ett SATC-smycke vettja. Vinnare utses ikväll :)

2008-07-20 @ 09:51:48
URL: http://heymingla.blogg.se/
Postat av: Lenitha

Mitt älskade hjärta, du får mig att börja gråta när du skriver sådär. :)

Är så glad att du finns i mitt liv! Älskar dig!

2008-07-20 @ 13:00:16
URL: http://guldiwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback