Hetta till Överdrift

Hej alla..
Just nu sitter jag inne och svalkar mig med kallt vatten och en fläkt.. har legat ute och solat i omgångar hela dagen men jag tror det får räcka nu.. måste bada av mig ikväll.. :D
När det är kallt klagar man för att det aldrig blir varm och blir det varmt så klagar man för att det är för varm när är man egentiligen nöjd?
Inget dugen för en...
Idag har jag varit nere på byn också en sväng tog mopeden var för varm för att gå..
Jag var in på en klädaffär ocg där hade de 50% på nästan allt i hela affären jag hittade 2par jeans men synd att det inte fanns min storlken.. tar ju slut så fort när det är rea.. Men jag fick med min en tröja och ett linne hem s jag köpte något i alla fall..
Imorn ska jag in till stan och köpa en ny bikini för den jag har är sämst i hela skåne..

Ikväll hoppas jag att vi kan åka och bada... vill verkligen till trollabadet.. skulle vara kul har inte varit där på jag vet inte hur länge... jag ska prata lite och se om jag får låna bilen... hoppas det :D



♥Till Thomas och Lenitha:♥

Imorn är de eran stora dag och jag hoppas att den och allt omkring den blir perfekt..
Ni förtjänar det.. så som ni har kämpat med allt inför det stora bröllopet..
Jag önskar er all lycka åter igen och hoppas ni får världens bästa väder.
Älska morgondagen den tillhöra bara er. Den kommer alltid att göra det.
En dag att minnas är en dag man är lycklig på.

Älskar er båda...
Puss puss
Hela "skånefamiljen" önskar er grattis på Bröllopsdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback