Kristianstad halva dagen

Idag lånade vi bilen av Annis bror Jens och körde till min farmor och hälsade på lite... hon har blivit så sjuk nu så det är synd om henne... men det var roligt att träffa henne...
Sen körde vi vidare till Kristianstad och Där gicj vi och letade efter en snygg bikini till mig, men vi hittade inget.. vi gick in i alla affärer två gånger så till sist hittade jag en som fick duga den kostade inte mycket så det var bra...
Sen gick vi och åt på Mc Donalds och fick ett varsitt glas... svart.. de var snygg..
När vi  var på väg tillbaka till bilen så gick vi in och köpte en ny B:H till mig... behövdes.. ;)
Vid fyra åkte vi hem och då var det varmt som f*n i bilen... men vi överlevde som tur var..
På vägen hem så kom det in en humla i bilen men jag vet då inte hur. den studsade på något och kom in och lade sig på rygg vid hastighetsmätaren... jag som är rädd för getinbgar och hulor fick som sagt panik och körde så fort jag kunde till närmaste hållplats och stanna så killarna fick ta ut den... blev sååå räddd.
Sen bar det iväg igen...
Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå så vi kan ta en macka och sen åka och bada för det är såååå varmt att jag tror jag dööör..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback