Måndag nu igen...

Hej.
Ja då var det måndag nu igen då... det alltför många måndagar...
idag så har jag ringt till min mormor och bestämmt med henne att jag ska komma dit imorn... men jag vet inte om vi ska sova där en natt eller om vi ska åka hem på kvällen för på onsdag så ska jag åka hem till morfar.. Jimmie och Daniel följer med till båda...
Jag ska fråga om jag kan låna bilen så länge det hänger på det... om de vill låna ut bilen till mig över natten eller hur det blir... jag hoppas jag får det för det blir en kortare res från mormor till morfar än det är från mormor till hit och härifrån till morfar.... man sparar både tid och pengar...
Idag så har jag inte gjort någon nytta alls... jag har kollat på tv, spelat tv-spel och kollat lite på internet bara...
Imorn kommer jag väl göra mer nytta hoppas jag...
Nu är det ungefär exakt en vecka kvar tills de kommer...
Tror att det kommer att bli den mest händelserika veckan på länge när jag varit här hos pappa...

Puss på er alla...
Love from ME...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback