Party på Banken.... krogen alltså

God morgon alla glad...
Idag mår man inte så illa som jag trodde... igår hade vi hur kul som helst..
vi började vår resa med att åka tåg till Hässlehol, där fick vi byta tåg och ta ett pågatåg till vinslöv.
De har även gjort om pågatågen nu, de är inte gamla och rostiga utan nya och moderna...
För de som inte vet vilken färg ett pågatåg är så ser ni det när det kommer..


Väl hemma hus Kusin Jenny så lyssnade vi på musik och prata lite.. vi fick även sen en film med henne i från australien..
Senare på kvällen gick vi längre in i Vinslöv och hamna hos en kompis till Jenny.. han var riktigt trevlig och Jimmie trivdes som bara den med en gitarr i famen.. Tiden gick och vi sjön och spela lite gitarr väldig trevligt...
när klockan närmade sig halvtolv gick vi till tågstationen och tog ett tåg in till Kristianstad där vi gick och tog ut pengar sen gick vi in på "Banken".
Inne på banken fanns det någon som jag visste skulle vara i K-stad men inte just där just då... Jenny hade berättat med jag hade inte riktigt uppfattat det. :D

Bengt Dahlqvist aka Daniel Toivonen från TV-serien Skilda världar



Det var väldigt roligt att han var där... Tror han var DJ och kareokesnubbe som höll i det... vi hade kul som bara den.
Halv tre kom pappa och hämtade mig, Jimmie, Jenny och Mattihas för att åka hem först släppte vi av Mattihas och sen Jenny i Vinslöv sen pkte jag och Jimmie hem och var hemma 03:40 det blev en lång kväll..


~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~

Idag fyller min morfar år så det får man söga GRATTIS GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!

~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~

Ikväll så ska v gå på bio det blev bestämmt så... först laga mat, äta mat, åka till K-stad och sen se på bio... detaljer imorn eller senare får se om man är pigg nog när man kommer hem :D

________________________
l TIll min älskling 9 dagar kvar l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback