Rodtripp...

Tisdg morgon: Till mormor!
Vi klev upp år frukost och duschade sen pckade vi in oss i bilen och 9.00 åkte vi till Billesholm där mormor bor...
vi kom dit till halv elva.. då fick vi lunsch av henne, sen åkte vi till siba på väla och mormor köpte en digital kamera. det var en trevlig resa...
Vid 17 tiden kom min morbor och hans fru plus barn och åt middag med oss... det var tevligt att träffa dem, vi hade inte sett dem på flera år.
när vi ätit så spelade vi lite kort och umgicks det var väldigt roligt...
Vi sov där tisdag till onsdag...
Onsdag morgon: Till morfar!
Vi klev upp och gjorde oss klar sa hej då till mormor och packade in oss i bilen sen åkte vi till halmastd för att köpa en blomma till morfar han fyllde 65år i lördags..
vid halv elva var vi där och då fick vi våfflor till lunch sen kollade vi på e film och tog det lugt...
Vi åt mat i trädgården och pratade lite när vi tittade på bilder som jag tagit...
Vid halv sex packade vi in i bilen och åkte till Osby igen... skönt att vara hemma men det var roligt att få träffa lite släkt när man väl kommer ner...

Pratade med pappa idag och fick då veta att i helegn så ska vi resa husvagnstältet så att mina älsklingar kan komma och bo med oss.
Det är tre dagar kvar tills deras stora dag och jag önskar dem sååå många grattis så det kan inte skrivas här...
men jag ska krama dem så hårt när de kommer att de inte kan komma loss...

Vinkar till dig på avstånd. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback