Sköna sommmar

Idag är det fint väder... sååå fint väder att man inte kan låta bli att sitta ute och tycka synd om sig själv i värmen... 
Jag var ute nyss och tog lite himmel-foto så man kan se hur himlen ser ut idag...
      

Idag är det inte så mycket planerat så jag ska bara ta det lugnt så länge det går... jag går ut ibland och solar men man kan omöjligt vara ute hela dagen...
Jag hoppas att vi kan åka och bada senare för jag står verkligen inte ut i denna värmen och de står på internet att de ska vara såhär varmt en hel vecka....
Jag hoppas att det hålleri sig till Lenitha och Thomas kommer för det hade varit kul om man hade fint väder den veckan de ska vara här nere. :D

Lycka till på lördag... jag önskar jag kunde vara där men jag ska tänka på er hela dagen och se om det gör någon nytta... :P
Älskar er... puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback