Snabbtitt på hur vi bor i skåne

Hej Igen...
Nu kommer det upp lite bilder på hur det ser ut hemma hos pappa så man kan se hur vi bor när vi är här nere :D
Inte världens vackraste men det duger åt oss.. speciellt eftersom vi inte är här sååå ofta..


Här sover jag och Jimmie när vi är hos pappa och hälsa på...



Här bor pappa och Anni... där är vi på dagarna :D


Snyggmopeden som jag körde med när jag skulle handla... slapp regnet som tur va..


Till sist... gatan som de bor på... trevlig liten plats i skåne..


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~


Roligaste tätortsnamnet som jag sett på länge någon som har sett ett bättre? ;)

Kommentarer
Postat av: Annica

Välkommen till bloggvärlden!

2008-07-17 @ 16:42:51
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback