Inbetween...

Igår gjorde jag inte så mkt... Tog det lungt och var med kompisar, sen åkte jag in till stan och träffade en hel del folk som man inte pratar med så mycket annars.. =P
Vi åkte några svängar och sen messa jag Thomas han var oxå i trakten och härjade, så då hälsade vi på honom men han var så trött så han var inte så pratglad...
När vi åkte hem så sladdade vi på vårt "hemliga ställe" hihi.. Det var så himla kul jag tror jag har börjat lära mig nu =D
Innan jag åkte hem plockade jag upp "min älskling" (inte Jimmie) och hon sov hos mig inatt...
Vi vaknade runt 10 men somnade om igen sen klev jag upp elva och gjorde mig klar vi åkte iväg runt ett och vi var i och hälsade på lite trevlig filk hela eftermiddag åt fika där och så, klcokan närmade sig sex innan vi var på väg hem, men hem kom vi och nu är har jag varit med Jimmie och kollat på en film, ska se en till sedan hoppas jag. =D
Ingen som har ett bra förslag på film som man kan se?? Har verkligen Idétorka när det gäller film.
Men nu ska jag snart ner till Inbetween och kolla på när Brobergz spelar.. Ska även träffa Maja och Lenitha där och se vad för kul som vi kan hitta på...
Jag, Maja och Lenitha har även kommit på världes roligaste grej, vi skickar så mkt mess till varann att det blir lätt felstavning, men vi har kommit överrens om att inte rätta til stavfelen.. så det kan bli hur kul som helst... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback