Inte min dag!!

Idag är inte min dag. jag Vaknade så hade jag sovit på telefonen, och jag hörde knappt att den ringde i morse när jag skulle upp.
När jag klivit up och gjort mig klar för att jobba så gick jag ut i till bilen och skulle skrapa rutorna, men man får ju egentligen ite slå på bilen medans msn gör det så det gjorde jag inte, viket gjorde att det blev jätte svårt, men til lsut slog jag på bilen, men glömde slå på värmen på rutorna, så jag fick göra det när jag kom att jag gjorde fel och då gick allt mycket lättare. När jag kom fram till Sörbergeskolan och skulle svänga in på parkeringen så svängde jag av fel för mina bromsar bråkade med mig.. Men jag kom fram i alla fall. Jag ställde bilen och skulle gå in till lärarrummet och då gjorde jag världes vurpa och fällde mitt vänstra ben med det högra landade på höften och högra armbågen vred axeln och tappade mobilen, vilket jag märkte när jag kommit in, så det var bara att gå coh hämta den.. Den var snöig och blöt, men den funkar än.
Väl inne på skolan fick jag alta mif fram med tanke på vilken smäll jag fick. Men dagen gick fort och jag slutade kvart i elva, då åkte jag till V-cenralen och bytt min omläggning på brännsåret på ryggen. Det gick toppen.
Väl hemma så tog jag mig en lunch och fikade lite, fixade mina naglar och väntade på Lina, halv två åkte jag ner till Statoil och skulle tanka men det ena var avstängd så jag fick backa in och tanka för att inte stå ivägen för den som redan stod och skulle tanka. När jag klev ur och skulle ta kvitto fanns det inget så jag kom inte ihåg hur många liter jag fick i viket gör det svårt för mig att veta när jag ska tanka nästa gång, men det löser dig nog ska ni se.. =D
När jag skulle hoppa in i bilen slog jag i huvudet och fick en rejäl huvudvärk som inte släppte på en gång, men det gjorde inget. Lina kom och jag fastnade i en uppförsbacka och stod och spann till slut fick jag backa för att få nya tag, då gick det bättre så vi åkte in till Birsta skulle kolla efter julklappar...
Lina hittade en hel del men jag hittade ingenting. Men det var kul att få va med Lina en stund igen =D
När jag skulle åka hem så gick jag in på affären och handlade lite saker till maten Mjölk och annat som är nödvändigt att ha hemma...
När jag kom hem hade Jimmie och Jocka slgait läger i köket med en varsin dator och nu sitter de och lanar nya WOW... Jag ska inte vara hemma som tur är.
Med tanke på att jag sov så lite i natt så var jag jätte trött när klockan närmade sig sex, sju så jag gick och la mig och sov en timme. Det bästa jag kunnat göra idag faktiskt. Jag behövde det. Nu är jag pigg och glad igen =D
Om en stund är det dax för mig att åka in till stan, jag ska träffa Mikka och sen kommer Olle och hans kompis så vi ska väl hitta på något kul i alla fall.
Jag hoppas att kvällen/natten går bättre för mig med tanke på hur dagen har varit... :/
Men det är bara att ta det lugnt så ska allt ordna sig.. haha =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback