Julhandling...

Idag åkte jag till Birsta för att inhandla lite julklappar, jag fick tag på två stycken men sen hade jag ju väldigt många redan innan... Men jag ska försöka hitta till svärföräldrarana sedan också, vet ju faktiskt inte vad de gillar... Jimmie ska få ta reda på det.
Jag var även in på Maxi och köpte lite grejor till min bakning som jag har i full gång här hemma, men vi kom hem så sent så det blev inte mkt till bakning... men det får bli imorn. Sista chansen för mig då.
Jag köpte även två tröjor och ett par örhängen när vi var in på City, det var rea så jag kom billigt undan.
Nyligen så var Tommy hit och kopplade ur min ABS så att jag skulle slippa at bromsen slår tillbaka när jag bromar... Men när den var urkopplad så lät det konstigt när jag bromsar ändå så jag ska få det tittat på till helgen..
När det var urkopplat så tänkte jag att det skulle vara en bra ide att åka och testa bromsa så jag vet hur det känns när jag ska köra i trafiken sen.. Så jag tog med mig Maja och vi åkte ut till industriområdet och testbromsade, det var riktigt roligt. Vilken sladd man får nu när man inte är försiktig. Men det var kul så vi körde en sväng extra eller två, sen när vi var på väg hem fick jag så mkt sladd att bilen slängde sig fram och tillbaka på vägen och till slut som hamnade jag i diket på andra sidan vägen.. Jag visste inte vad jag skulle göra och Maja var helt till sig och vi skrattade och sen slog vi på varningsblinkersen så vi inte skulle bli påkörda, just när vi kom ner i diket så kom det en äldre dam och sa till oss att köra lite försiktigare, hon sa till Maja att kliva ur bilen och då hjälptes de åt att putta upp bilen ur diket och jag kom iväg igen... Snacka om en upplevese som man inte kommer att glömma, jag ska tänka på detta nästa jag kör någonstans och jag känner att det är halt på vägen... Man måste kunna skratta åt det hemska och det gjorde vi...
Man lär sig av sina misstag!
Jag har även kollat på Desperate Housewives, det var riktigt bra faktiskt, jag ska inte avslöja vad som händer ifall det är någon som inte sett det... =P
Imorn är det dax fär bakning igen =D det blir vaniljbullar, som både är gluten- och laktos-fria, får se hur jag lyckas med det. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback