Lång kväll...

Igår var det ju tjejkväll..
Det var tänkt att det bara skulle vara jag och Maja men sen frågade vi två till så vi vart fyra stycken..
Vi såg tre filmer och vi började titta när klockan var halv tolv så klockan var närmare fem när alla begav sig hem..
Det var världens bästa filmkväll, så mysigt och trevligt...
Idag sov jag till klockan var två. När jag klev upp var det bara att snabba sig med att duscha och göra sig klar, skulle skjutsa Jimmie till tandläkaren, han har fått problem med en  tand som han fick hjälp med för ett tag sedan. När vi kom dit så kollade de lita snabbt sen fick han en ny tid om två veckor. Så vi får se hur mkt det kan kosta att fixa den j*vla tanden...
Det är sjukt hur mycket pengar det kostar att fixa tänderna... Men det kan kanske vara värt det...
När vi kom tillbaka från byn så kom Maja hit och vi spelade ett spel som jag fick av Mikka när jag fyllde år "intimt".
Det var sååå himla roligt.. man lär verkligen känna den man spelar mot. Men det roligaste av allt var att jag och Maja visste nästa på en gång vad den andra skulle svara så vi känner varandra redan jätte bra... =P
Vi måste spela det igen... =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback