Läskig mat...

... är vad man kan kalla det som jag och Jimmie åt idag...
Jag lagade mat och tänkte att jag skulle skoja till det lite...
Jag kokade ris, stekte kycklingbitar gjorde currysås och drickat blev soda streamad lemon/lime..
Men det såg inte ut som det skulle, jag kokade riset med röd karamellfärg, stekte kycklingen vanligt men la i den gula currysåsen, och drickan blev grön... ungefär såhär såg det ut...

Inte världens smaskigaste att äta... haha såg väldigt roligt ut... haha
Jimmie tyckte inte alls att den maten såg så ätvänlig ut...
Så han ville inte äta den... så han slapp...

Kommentarer
Postat av: kikki

en riktig halloweeeen måltid.. hihi..

2008-11-02 @ 17:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback