Onsdag kväll = McDonalds kväll...

Igår vet ni ju alt som hände fram tills att klockan var nio. Efter det kollade jag på film och sen pratade jag med Thomas i telefonen typ tio min ovanlig lite med tanke på hur länge vi pratade i måndgs natt... haha det var otroligt länge...
Men det va ju sagt att jag skulle följa med och pka igår men inget bestämt, men jag gjorde inte det han fick med sig någon annan istället... =P
När klockan var halv elva sa jag god natt till Thomas men så ringde Mikka och hon kom en stund.. det blev att hon stannade och vi la upp lite film på youtube... himla kul nu när man vet hur man gör.
Filmerna har ni säkert redan sett de ligger på min blogg, förgående inlägg.. tre filmer från min kameratelefon... hihi
Ikväll ska vi till McDonalds och se om grabbarna kommer dit, var ju där vi träffades förra onsdagen så vi måste dit igen och se om det är där... =P
Skulle vara kul och träffa dem så samma ställe igen...
Idag har dagen i alla fall flutit på som bara den... Jag ställde klockan på nio för jag skulle komma upp men det böev att jag stängde av den och sen bev klockan elva och Mikka ringde mig och jag klev upp som tur var att hon ringde annars vet jag inte om jag hade kommit iväg till jobbet... Jag klev upp och klädde på mig, gjorde fukost och var på msn en stund inna Mikka kom till mig och vi slappade i sängen lite. det var sååå skönt att jag skulle kunna somna igen, men som tur var gjorde vi inte det.
Klockan två var jag upp på jobbet och redo med den turkosa jackan och de snyggaste öronmuffarna som finns =D
 
Det bästa är ju att de verkligen passar ihop med jackan de är nämligen samma färg... =D
När jag kom till jobbet så fick jag vara ute för det var såå många barn som redan hade gått ut när jag kom, så jag stannade ute tills dess att  klcokan blev tre och alla skulle gå in. när vi väl kom in så droppade det bara av fler och fler barn så det blev färre och färre elever kvar på fritids. När klockan var fem så kom det sista barnets mamma och jag kunde komma hem lite tidigare... SKönt som bara den..
Mikka ska komma till mig om en halv timme och då ska vi inte göra så mycket ta det lugnt kanske men man vet ju aldrig. kan ju hända att man hittar på något annat.
Men ikväll så hoppas jag verkligen att de små grabarna kommer och mter oss som vi har bestämt att de ska göra. =D
Återkommer med mera senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback