Polisen igen!!

Igår så städade jag och Jimmie lägenheten så nu är den fräch och fin... Vi flyttade även på sängen datarummet då den står lite bättre... =D
När vi var klar med det så tänkte jag åka in till Birsta och handla schampo och balsam men det blev att jag väntade tills efter middagen, jag tog med mig Mikka... Jag mötte först mamma och sen efter det så åkte jag till Mikka och då kom hon ner till mig så åkte vi på en gång. Det fanns en hel del att köpa inne på Birsta, det slutade med att jag köpte slevar till köket, schampo men inget balsm, och sen köpte jag en liten present, det är ju farsdag på söndag och vi ska då samtidigt fira Tommys pappa så jag inhandla en paket till honom också. När vi åkte hem så tröffade jag på mamma och och fick plåstra om mig, jag brände mig riktigt rejält på ryggen i förrgår, och det hade börjat vara och såg inte sp snyggt ut, mamma tvättade det och sen fick jag ett litet plåster så nu könns det lite bättre men ändå inte, det sitter så långt ner i svanken att om jag har mjukisbyxorna eler ett par av mina jeans så skär det på såret vilket gör extremt ont, men det är väl sånt man får leva med ibland.
När vi var klar med det så gick vi upp till Cissi och var lite med henne, när Mikka var klar med Cissi åkte vi in till stan för att ta strips och smält ost på MAX, men vi mellanlandade innan det hos Annika, det var trevligt att få träffa henne igen. har inte träffat henne på hur länge som helst...
Det var trevligt, när vi väl hade ätit på MA så åkte vi en vända till Timrå och sen kom vi in till stan igen, när vi åkte från stan så bestämmde vi att vi skulle "låna" en glassgubbe till, så som Mikka redan "lånat" en annan gång. Men innan vi han stanna och låna en sådan så såg vi polisen och vi körde vanligt vidare ner till Coop parkeringen och såg att det vände upp vid enyoj, men vi tänkte in så mkt på det, men det blev värre då vi hade parkerat våra bilar och de sedan ko och parkerade sin precis bredvid min... Jag skakade som ett saplöv, trodde jag skulle dö, verkligen läskigt. De klev ur bilen och frågade om vi hade en trevlig kväll, vi svarade ja, och att vi hade varit på MAX och ätit, då frågade de hur länge MAX hade öppet och jag svarade att jag trodde de hade öppet till fyra, jaha så länge sa poliserna (en man och en kvinna), ja då måste vi fråga, har nu körkort? Både jag och Mikka plockade fram våra kort, de höll i dem mednas vi fick blåsa och och det visade grönt så det var lugnt för oss att köra igen. Sen sa de att vi skulle ta det lugt och ha en trevlig fortsatt kväll. Men det roligaste av allt va att klckan var då halv ett och det anser jag vara mitt i natten... haha
När polisen hade åkt, hoppade vi in i bilarna igen och pkte mot Timrå, då var vi oss Petra ett bra tag, jag tror klockan var närmare halv tre innan vi kom frånn henne och skulle åka och ställa bilen i fagervik. När vi gjort det skjutsade jag hem Mikka och jag körde hem tillmig sen vart det natt natt på kudden.
I morse så ringde Thomas och väckte mig för att jag hade bett honom att göra det. haha så jag klev upp tio eller i alla fall strax efter det...
Jag klev upp gjorde mig klar och åkte ner till Affären och handlade lite som vi ska ha ikväll... Jag hämtade även en nyckel som jag ska ha till vinden.
KLockan två ska jag skjutsa mamma hem och sen ska hon och Tommy till stan igen så jag ska skjutsa dit dem... haha
Men det kan vara trevligt få umgås med mamma och Tommy lite... =P
Ikväll får jag se vad som händer... =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback