Raggarrunda på Birsta...

Igår blev det inte som vi hade tänkt... Jag skulle skjutsa hem Mikka runt tjugö over elva och istället så tog vi en sväng in till McDonalds och tog ett nattsnack =D
När vi var inne på McDonalds så var det vi och tre killar där inne, jag och Mikka böjade skratta åt typ ingenting... Sen fanns det ingen stop på oss, killarna som satt några bord bort trodde säkert att vi var helknäpp.. haha
När de var klar gick de ut för att åka iväg, men de stod ute e stund och innan de åkte så hade vi kommit ut och satt oss i min bil och åkt iväg...
Men det tog ett tag innan det så vi körde ett extra varv i rodellen och sen körde vi ner och ställde oss på Jet och sen upp på elgiganten.. När vi var på vög ner från elgiganten så skulle de åka så jag drygade på och körde riktigt sakta... de körde efter. Jag körde in på Ikea-parkeringen och de körde efter, jag gasade på och runt Birsta City, de körde efter... hihi lite roliht faktiskt, men det roligaste av allt var att det var en epa, så den skulle eggentligen inte gå  i mer än 30 men jag kan lova att den gick mycket fortare än 30...
När vi körde från Birsta åkte vi ner till MAxi och ställde oss på den parkeringen... de ställde sig bredvid oss och Mikka böev helt knasig och vägrade att över huvud taget titta in i deras bil, hon vägrade rulla ner rutan... =D haha
Efter ett tag gav hon med sig och vi pratade lite med killarna sen kom vi på att vi skulle åka in till stan så det gjorde vi. När vi var inne i stan så körde vi en sväng och jag skjutsade hem en av grabarna, sen blev det att vi åkte hem =P
En konstig men väldigt underhållande kväll vill jag lova... =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback