Snacka om att sova länge...

Igår var jag och Mikka inne i stan och härjade, vi möttes i stan med en varsin bil för hon hade varit i Njurunda och jag i Timrå.. Klockan var runt tio när vi möttes och då såg vi Jocke och någon kompis till han men kände inte igen oss så han stannade inte och prata. Men det gjorde inget Mikka ringde till honom så pratade hon med han så...
Efter ett atg så körde Fredrik förbi i sin bil och vi tutade men han såg inte heller att det var vi så vi ringde Madde och hon kom in til oss istan och vi umgicks med henne.. Hon ringde till Fredrik och han kom  för att vara med oss, vi körde ett varv genom stan och skjutsade folk, sen sladdade vi vid fraktarna... det var jättekul =D jag har kommit på hur jag ska göra.. =P men det var inte så kul med mitt ABS det bråkar på mig hela tiden. När jag skulle ställa min bil bredvid Mikkas så började det bråka ordentligt. Jag rullade fram mot Mikkas bil och just när jag var så nära så vi skulle kunna prata genom framrutorna så blev det halt och min bil ville inte bromsa så jag skrapade bort färg från Mikkas bil och jag tappade färg från min egen, Min vänsterblinkers gick även sönder, men det blev inga alvarliga skador som tur var..
Vi träffade Olle en sväng också innan vi åkte hem. Vi körde tre bilar hem... =D lite komiskt... Väl hemma hos mig kollade vi in oss mina pojkar, de har ju lanat hela helgen, eller det av helegn som har gått... Gör fortfarande det...
Igår som blev jag själv runt tjugo i fyra då skulle jag sova de andra två åkte till Mikka och skulle sova där men de kom tillbaka till mig och vi sov alla tre i dubbel sängen... mysigt mysigt.. Jag klev upp elva och det gjorde även Soffan, hon åkte direkt och jag åkte till jobbet jobbate tre timmar och kom hem igen kvart i tre då la jag mig i sängen igen och väntade på att Mikka skulle vakna. Jag somnade, vaknade igen när Anna ringde och pratade med mig;) sen somnade jag igen och vi klev upp tjugo över fyra då vi åkte hem till Mikka och åt Middag, riktigt got var det.. Efter det gjorde sig Mikka klar, jag trodde vi skulle pka in till stan, men så blev det inte... Hon skulle åka på fest så jag skjutsade henne, Jag ska hämta henne i natt oxå, då ska vi in till MAX hon ska äta, så idag kör jag automat med tanke på att min bil bråkade igår... Nu vet jag inte vad jag ska hitta på vänta på att klockan ska bli ett kanske så jag kan åka och hämta Mikka och sen åka hem och sova, även om jag sovit mycket idag så är jag faktiskt lite trött nu...
Imorn blir det baka hela dagen... får se hur det går med den saken, det måste göras så det är väl lika bra att göra det imorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback