Söndag = slappdag.. ;)

Ställde klockan på nio men jag klev inte upp förrens klockan var kvart i tio. Då gjorde jag frukost och sen packade pappa och Anni sina grejor eftersom de skulle åka tillbaka till skåneland.. ;)
När klockan närmade sig halv tolv så hade vi packat in allt i bilen och åkte mot Sundsvalls tågcentral...Vi kom in dit och vi sa hej då till dem och sen åkte jag och Jimmie hem till oss och spelade lite Guitar Hero innan jag begav mig till jobbet. Skulle jobba tre timmar mellan ett och fyra.
Tio i ett åkte jag till jobbet och sen åkte vi till julskyltningen, vi var där och gick omkring, spelade lite kort på IB och sen när klockan var halv fyra kom Vickis och jag pratade lite med henne innan jag slutade jobba...
Innan jag åkte hem så gick jag ovh Vickis och handlade lite som vi skulle ha till middagen, hon skulle äta hemma hos mig, sen blev det en sväng till fagervik med Maja hon skulle av där, hon skulle äta och sen umgås lite..
Jag och Vickis kom hem till mig så lagade jag mat medans hon spelade Guitar Hero. Det tog knappt en kvart att laga mat, se blev det en sväng bort till Thomas, han skulle ut och sladda med bakhjulsdrift och vi skulle få följa med =D
Det var riktigt roligt faktiskt.. Vi åkte till bilprovningen, men det var ju IS ute så det blev lite svårt att komma någonstans om bilen väl stod stilla, efter det åkte vi till E.ON parkeringen och testade lite där, svårt men kul.
Vi följde även med Thomas in på MAX när han skulle äta, efter det åkte vi ut till MAtfors och träffade patrik eller vi sa "hej" och "hej då", det var av honom som Thomas hade lånat bilen så vi kunde åka och sladda. När vi väl hade bytt tillbaka till SAAB:en så åkte vi hem till Thomas och spelade lite UNO innan vi bestämde oss för att se en film så det blev American Pie , Beta House, den var riktigt rolig.. När filmen var slut gjorde jag och Vickis oss klara för att åka hem så vi klädde på oss och Thomas gick ut på balkongen för att röka men sa aldrig hej då så när vi kom ut så undrade han vart vi var så han fick komma ut till oss och säga hej då... =D hihi väldigt komiskt
Jag skjutsade hem Vickis och sen åkte jag hem till mig och Jimmie, nu sitter jag och väntar på att jag ska somna, lär väl bli snart, är sååå himla trött och slut i benen.
Men denna helgen har verkligen varit trevlig. Ser fram emot nästa helg som blir som denna.. =D
Natti natti på er alla

 ()
|   |
|   |
|   |
TREVLIG FÖRSTA ADVENT DESSUTOM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback