Söndagens underabara lugn..

Idag klev jag upp halv tio och ringde mitt jobb och frågade om jag skulle jobba tre timmar idag och det skulle jag, så jag gick och la mig igen, sov till klcokan var halv elva, åkte till jibbet halv tolv och jobbade tre timmar. Halv tre åkte jag och Maja till Thomas, han fick äntligen hjälpa mig med mina blinkers, han bytte dem och han fick kakor av mig. =P som tack för hjälpen... hihi
När vi var klar där skjutsade jag Maja och Micke till Fagervik och sen åkte jag hem. Jag skulle bort till Mikka också men det verklar som det aldrig blir av? Men någon gång kommer vi förhoppningsvis träffas =P
Jag och Jimmie har just kollat klart på en film och jag ska strax gå och laga mat, fast endast till mig själv för Jimmie har fått jätteont i en tand så han kan inte äta. Men det blir till att värma en matlåda och äta den, snabbt och enkelt..
Ikväll har jag inget planerat förrens typ vid nio eller nått, vet inte än hur det blir och när det blir... =P Får helt enkelt se när Maja hör av sig.. VI ska ut och gå med Tyra på en riktigt lång promenad... Det kommer att bli kallt men kan bli hur kul som helst.. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback