Tiden springer förbi..

Ja då har ännu en dag svept förbi... Idag har jag hunnit med en hel del, blev ringd och väckt imorse så det vara bara att kliva upp. När klockan var halv elva så började jag baka för att få till det sista inflr imorn.. Jag har bakat som bara den nu senaste dagarna... Men det kommer förhoppningsvis ta slut.. =P
IMORN ÄR DET MIN FÖDELSEDAG JAG FYLLER 20ÅR!!!!
Imorn så kommer det förhoppningsvis hit folk och säger grattis, jag har bjudit hit några stycken.. Maja och Micke kommer, Anna och Mattias, Thomas kommer, Forsell skulle titta förbi. Även släktingar men de skriver man inte in alla =P
Mamma och Tommy kommer hit på Torsdag och grattar mig då =D
SÅ då ska vi bjuda dem på mat och sen fika, efter det ska Tommy jobba och mamma ska hem.
Idag så har jag som sagt bakat, sen blev det städning och sen åkte jag bort till Anna och hälsade på henne en sväng, sen efter det så åkte jag hem och lagade mat och plockade undan lite så det ser bra ut inför imorn... =P
När vi åt så kollade vi lite på tv jag och Jimmie sen myste vi lite i soffan, orkar ju inte göra något direkt efter maten.. =P
Nu sitter jag vid datorn och väntar på att det ska hända något kul.. =D
Men det kommer det nog inte att göra, men man kan ju hoppas på det bästa... haha..
Jag har även gjort en inlägg endast för Annika som fyller år idag. Hon är ju helt underbar... Messade med henne nyss om like roliga saker som vi sa till varann i Tallinn när vi var där förra sommaren, haha det var så kul att vi höll på att skratta ihjäl oss. =D=D

Det enda som jag inte ska göra imorn det är att DISKA!!! det får Jimmie fixa... =P
Hoppas jag slipper det med, men det borde jag eftersom det är min födelsedag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback