Skulle publicerats igår...

Dagen började för mig klockan 8 då klockan ringde, jag var verkligen död... Men klev upp gjorde jag inte..
Men jag ska börja med att förklara vad som hände igår.

Klockan ett började jag och Mikka messa en hel del och skulle bestämma när jag skulle komma och hämta henne i Söråker, vi kom fram till att jag skulle åka från Timrå två, så det gjorde jag, gick ut och sopa snö från bilen och begav mig mot Söråker. När klockan v ar hav tre var jag hemme hos han som Mikka och Nette var hos och där stannade jag till tre sen åkte vi in till Timrå. Väl i Timrå hämtade jag min plånbok sen åkte jag och Mikka in till stan. Inne i stan träffade vi Thomas och sa hej och hej då, blev en väldigt snabb träff... Han var trött och skulle hem. Efter Thomas hade åkt kom Olle med två kompisar och hälsade på oss.
Just när vi skulle åka och äta så kommer det fram två killar till mig och Mikka och säger hej ni skulle inte kunna skjutsa oss till Alnö och Mikka sa att det var okej så de hoppa in i bilen och då bestättar vi att vi ska köra driven på MAX först och ta med mat, men det tyckte inte dem för då skulle vi inte få så mycket pengar som de sa från början så de försökte sänka prist men då sa vi antingen betalar  ni fullt pris eller så hoppar ni ut och hittar skjuys på annat sätt... Det var lite spännade att skjutsa hem dem, Mikka var inte alls nykter så hon var pratglad med killarna i baksätet. Väl framma där de skulle bli avsläppt så frågade de m vi ville följa med in och tga en drink, men jag tackade nej för jag kör och vi hade mat i bilen. Då frågade han om vi ville komma in och lyssan på en låt som han var hätteduktig på att spela på Gitarr, men vi tackade nej igen och åkte hem, på vägen hem så somnade Mikka lite lätt flera gånger och jag fick ropa på henne för att hon skulle hålla i drickan från MAX.
Väl hemma hos mig så åt jag, Jimmie och Jocke medans Mikka lallade på och skulle sova, när hon var på väg in i sängen snubblade hon och sen när hon hade kommit in i sängen så hade hon fått en hink och hon tömmde sin lilla magen på det som hon hade där... Jag tömmde hinken så det inte skulle lukta illa i sovrummet när vi skulle sova, men det var till ingen nytta hon hade fyllt den lika snabbt igen. Jag kollade på slutet av en film innan jag gick och la mig för att sova, jag somnade på en gång och sen ringde klockan åtta men jag klev inte upp.
Jag ringde mamma halv elva men jag klev inte upp då heller för jag var sååå trött...
Halv tolv kände jag att det var dax att kliva upp så jag klev upp och åt lite frukost, sen klev Mikka upp och vi begav oss in till MCDonalds Mikka ville ha frukost så jag körde hon får ju inte det idag, hon slutade dricka halv fem.. När vi kom tillbaka så släppte jag av Mikka hemma och jag åkte hem för att baka inför onsdagen (( FÖDELSEDAGEN!!! Snart 20 år!! )) Jag bakade tre olika sorters kakor, jag gjorde till och med Laktosfriakakor så Thomas kan komma förbi och fika när han slutat jobba..
När jag hade bakat klart så åt jag Middag, med Jimmie efter det kollade vi på Mikkas bil han ska fixa den imorn... När jag kom hem till Mikka så lyssnade vi på musik och umgicks, skrattade åt gårdagen och slappa tills Kicken ringde Mikka och vi åkte ner och träffade han i Timrå, efter det åkte vi hem till mig och nu istter Mikka och kollar på tv, hon kollar på "ensam mamma söker" Jag ska köra bort till Thomas en stund sedan för han skulle kolla på bilen idag men han är såå seg så det atr tid för honom att säga till mig när jag ska komma, ska ringa han sen!
Men nu ska jag stänga ner min dator innan den stänger av sig själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback