Guitarr Hero - roligaste spelet

Idag har jag gjort en hel del. Det började med pimpandet av bloggen, efter det så spelade jag Guitarr Hero med Maja, jag vann bara ibland.. ;) har äntligen börjat lära mig spela på medium.
När vi hade gjort det så lagade jag lite mat till mig Jimmie och Maja, hon åt hos oss idag, det blev Chilie con carne med ris och vitlöksbröd. =D
När vi hade ätit så rensade jag ut lite i kladkammaren och slängde hur mycket tidningar som helst... det var på tiden..
När vi hade kört och slängt allt den där så åkte jag och Maja ner till Domus och pantade en massa flaskor..
När vi var klar med det gick Maja på ett möte med KU och jag åkte hem till Vickis, vi var hemma hos henne ett bra tag, satt och lyssnade på musik och snacka lite skit.. sådär allmänt... =D
När klockan närmade sig åtta så åkte vi upp på ICA och jag köpte en cola sen åkte vi hem till mig och spelade ännu mer Guitarr Hero... Man kan inte få nog av det där spelet..
När jag spelar med Vickis så spelar  jag på medium och hon för det mesta på hard, och ändå vinner jag inte mer än en gång på tio kanske om ens det.. Så dagens mest använda fras är: Övning ger färdighet!
När klockan närmade sig elva så följde jag Vickis hem en bit som jag brukar göra, när vi kom till fontänen så kom det en stor lastbil körandes genom Timrå och Vickis sa till mig att det inte fick köra lastbilar här om de inte hade ett ärende om det trodde vi inte eftersom klockan var så mycket. Precis bakom lastbilen spm kom polisen så vi blev väldigt nyfikna och skulle kolla om det gjorde något men de gjorde de inte... Vi stod och pratade ett tag till och sen kom det en personbil med att släp och på släpet så hade han något som såg ut som en lekstuga/bastu på något vis, det såg väldigt roligt ut i alla fall, så vi stod och kollade på honom också innan vi sa hej då och gick varsitt håll. ;)
Nu när jag har kommit hem så känner jag hur varmt det är i lägenheten, Vickis påpekade det även innan så jag får nog gå och skruva ner elementen för imorn får vi gäster som stannar hela helgen!
MIN PAPPA HANS SAMBO KOMMER IMORN!!!!! De ska vara hos oss hela helgen, fira min födelsedag och hälsa på lite grann =D
Det kommer at bli så kul... =D
Längtar verkligen tills dess att jag ska åka och hämta dem på stationen imorn =D

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad kul att din pappa kommer upp! :)

2008-11-28 @ 09:29:50
URL: http://lina007.blogspot.com
Postat av: Lenitha

Jag glömde mina mattidningar hos dig =(

2008-11-28 @ 09:37:49
URL: http://guldiwa.blogg.se/
Postat av: Majjis

Haha, vi slängde inte HUR mycket som helst ;P Men mycket var det :P

2008-11-28 @ 19:59:22
URL: http://mariakex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback