Fira min födelsedag är ku*!!!

Tisdag kväll blev verkligen inte som jag hade tänkt, Lenitha messa och frågade om vi skulle komma in till stan och snurra lite, men det var inte tänkt att vi skulle det, men så helt plötsligt så ringer mamma och säger att hon behöver skjuts hem vid kvart i nio för Tommy ska jobba över så jag bestämde mig för att skjutsa hem henne och då ringde jag Lenitha och sa att vi kommer in till stan vid halv tio... Vi hade en DEJT!!!
Jag och Maja åkte från Timrå, skjutsade mamma till Njurunda sen mötte vi Lenitha vid Statoil på bergsgatan. Vi begav oss ner till MAX och jag fick en FÖDELSEDAGSPRESENT i förskott. =D=D=D Det blev en mysig måtid på MAX som Lenitha stod för..
TACK LENITHA!!!
När vi satt på MAX så fick Lenitha för sig att det skulle vara kul att leka i lekhörnan.. då blev det såklart dags att knäppa lite bilder...
   
Det ser verkligen ut som om hon har ku*... haha

När vi tyckte att vi var mätta och nöjda så bestämde vi oss för att ja men vi kan ju ha pyjamasparty hos Malin (mig).
Tjejerna ringde hem till sin karlar och frågade om det "fick lov" att sova borta.. ;) det var helt okej så bå sladda vi lite vid Lidl, och det var riktigt kul för Lenitha är lite åkrädd...
Efter det blev det en snabbvisit hos Lenitha då hon skulle packa först ch främst sin pyjams så man kan ha pyjamasparty =P Efter det begav vi oss till Birsta City och lallade på, vi åkte en sväng i parkeringshuset/plan fyra... Då blev det endast en bild, tyvärr.
OBSERVERA hur lenitha har knäppt knapparna på jackan fel. =P


Nu kommer vi til den roligaste delan av igår =D
Klcokan började närma sig tolv och eftersom jag fyller 20 den 19NOV så tänkte vi att vi skulle småfira mig när klcokan vcar tolv, men det var inte så lätt. Fick en massa SMS precis då klockan slagit tolv.
FRån Thomas, Lillebror, Mikka och Forsell. Man hinner inte lösa det ena förrens det kommer ett nytt så jag fick svara på dem innan vi "lånade" en kundvagn och då började det roliga...
Min småfilmer får tala för sig själv..

VI VILL ÄVEN VARNA KUNDVAGNSVÄNNER FÖR KÄNSLIGA BILDER/FILMER!!!

1. Maja åker - Lenitha kör - Malin Filmar
OBS! Inget att observera!


2. Lenitha åker - Maja kör - Malin filmar
OBS! Maja gör billiknande läte!



3. Malin åker - Maja kör - Lenitha Filmar
OBS! Det finns alldeles för mycket för att skriva allt!



4. Malin och Mikka turas om att köra/åka - Maja och Lenitha turas om att filma
OBS! Lyssna nog på hur våra kameraflickor diskuterar, slåss, och filmar konstiga saker!


Har även några bilder som man måsta ta en snabbtitt på =D
1.Lenitha i kundvagnen
2.Maja i Kundvagnen
3.Malin i kundvagen

1. 2, 3.

Detta var så himla kul, kan inte komma på en annan kväll då jag haft så roligt =D
När vi var klar med vårt lilla race så satte vi in oss i två bilar, Mikka i sin bil med Maja,  Jag i min bil med Lenitha.
Vi åkte ner till Indusrtiområdet och sladdade ännu mer, det var så himla ku*
Men det var ännu roligare då Polisen följde efter oss och Lenitha som nyligen hade sett COPS blev ju helt hysterisk och visste inte vad hon skulle göra, fast att det var jag som körde. De åkte efter oss från Checkers nästan hela vägen till EON, sen åkte de ett annat håll. Vi tyckte et var en himla tur men ändå inte. För Lenitha hade ställt in sig på at vi skulle bli stoppade, men det var bra att vi inte blev det för då kunde vi sladda på fotbollsplan bakom EON...
När vi åkte hem sedan så bestämde vi oss för att kolla på film, jag, Lenitha och Maja kröp ner i min och Jimmies Dubbelsäng... Vi slog igång filmen björnbröder och kollade på den och när vi skulle somna så gick inte det så bra för vi pratade om allt och inget men alla var så övertrött att vi inte kunde somna så när klockan var ca, fem så somnade vi och jag skulle upp nio och göra mig klar för dagens Birsta City besök... Vi åkte från mig vid runt tio tiden och väl där inne så gick vi på biltema, rusta, Ikea, Birsta City, Mekonomen, Media Markt, Bauhaus och så klart SYSTEMBOLAGET!!!
Helt naturligt att man tar en bild... =P

När vi hade varit på alla ställen och köpt det som vi skulle så åkte vi hem till mig och fikade. Då kom även Forsell bort och han hade fixat en födelsedagspresent till mig... Den bästa jag kunnat få faktiskt... Jag blev så himla glad!!
Nya blinkers till min bil...(min ena gick ju sönder i fredags)
TACK FORSELL!!!!
Nu sitter jag och tar det lugnt, ska se om det droppar förbi lite folk om en stund...
Senare så kommer Thomas förbi och imorn så kommer mamma och Tiómmy förbi och ska gratta mig då... Jag ska bjuda dem på middag och fika såklart...


Kommentarer
Postat av: emelie

hejsan! ja de står kvar! jag fixar skit snygga bloggdesinger i photoshop till ett mkt billigt pris har flera nu som jag ska göra åt.

jag har från priserna 49-150. priset beror på hur exslusiv din blogg ska va.men de blir aldrig dyrare en 150 kr :) försöker ha ett lågt pris.



kontakta [email protected]

om du vill ha KRAM

2008-11-19 @ 22:04:52
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/
Postat av: Lenitha

Det finns jättemånga som gör det gratis darling :)

2008-11-20 @ 10:10:02
URL: http://guldiwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback