Dagarna som gått...

Ja vi kan börja med att skriva om måndagen, jag var vaken länge och sen när jag hade somnat så skulle jag upp elva på tisdagen för jag skullë åka in till Birsta och Mötta Vickis och Sandra där inne, hade bestämmt med dem dagen innan.
Så väl inne på Birsta så kollade vi på julklappar och Vickis skulle köpa sig en jacka, Innan vi kollade runt i alla äffärer så åt vi på McDonalds, och då hade Thomas kommit in till Birsta med så han fick äta med oss, det var en trevlig liten lunch.
När vi hade ätit så satt vi oss och pratade om allt möjligt och tog igen sånt som vi missat. Thomas hade åkt hem och vi åkte till Stadium och Vickis hittade jackan som ho gillade. Den var skitsnygg men den kostade där efter också... Men det var verkligen värt pengarna för, jackan hade alla fördelar som hon ville ha på en ny jacka så den var verklign värd pengarna...
När vi kom hem så skjutsade vi Sandra till bussen sen gick vi upp till Vickis ett tag och när klockan närmade sig Middagstd så skulle de in och äta på MAX så jag åt också där inne, det var gott. När vi kom tillbaka åkte vi och lämnade pengar hos Jimmie (älsklingen #1) så att han också skulle kunna äta något.. Etfer det åkte vi till Thomas och kollade lite på tv, spelade UNO, jag vann hela tiden, Vickis och Thomas turades om att förlora... haha =D
När vi åkt från Thoms så svängde vi in på gården och kollade läget där innan vi bestämmde oss för att åka hem till mig och spela en hel massa med Giutarr Hero. det var så himla kul vi satt länge och spelade. När klockan närmade sig halv tolv så träffade jag Maja för vi skulle gå ut med Tyra.
När vi kom tilbaka från promenaden så satte jag mig för att spela ännu mer Guitar Hero, jag måste bara heöt enkelt bli bättre än Vickis, men det komme rnog ta tid innan jag kommer upp i den nivå som hon är på... Men det får ta sin lilla tid..
Onsdagen började med att jag skulle kliva upp åtta men jag stängde av larmet och snozade till tio då Jimmies klocka ringde så jag tänkte nu är det dax att kliva upp med tanke på att jag börjar jobba elva men jag somnade om igen... Vilket var SÅ DÅLIGT!!!
Som tur var så vaknade jag halv elva och fick skynda mig upp ur sängen och göra mig klar för att springa upp till vivsta skola och börja jobba.. Jag hann som tur var.. Men komma försent är något som jag aldrig lyckats göra...vilket är väldigt bra..
När jag kom hem från jobbet så var klockan halv tre så jag jobbade inte så länge och då fick vi främmande, Anna-Banaana kom förbi och grattade mig i efterskott. =D Det var väldigt trevligt, hon och Mattias kom hit och drack lite kaffe och fika bullar som jag hade bakat..
När de hade åkt så kom Vickis till mig och jag Jimmie gjorde mat så vi kunde äta innan jag skulle skjutsa in Micke till stan, han skulle hem till Jalla och Lana lite...
Innan vi åkte in till stan så släppte jag Vickis hos Thomas, sen när jag och Maja kom tillbaka från stan så gfick vi också upp till Thomas och kollade lite på TV innan vi bestämde oss för att vi skulle åka till MAX senare för att äta, men inann det så skulle vi åka och få mina pengar av Mikka, för jag hade inte fått dem än så hon mötte upp oss på OKQ8 innan vi åkte till MAX.. Innan vi åkte bestämde vi att Mikka fick vara med os för hon skulle ju oxå äta så det är väl lika bra att alla gör det tillsammans... Jag och Vickis åkte med Thomas, Maja åkte med Mikka, Vi kom in till MAX när klockan var närmare tio och vi åt, sen åkte Thomas till Bydalen och köpte cigg, mendasn Mikka och Maja åkte till Timrå och vöntade på att vi skulle komma tillbaka... När vi kom tillbaka så tänkte vi att vi skulle sladda men det blev inte så, för Maja skulle åka ut med Tyra till Fagervik och jag jade ingen bensin, Maja inga pengar, och Thomas kunde inta ha henne i sin bil, för det första är det skinklädsel och för det andra så är han allergisk. Thomas ringde till Forsell och frågade om det var okej att han lånade hans bil för att köra ut Tyra, han tyckte att det var helt okej. Men när han ringde till Mikka och sa till henne att komme ner med nyckeln så hade hon ringt till Forsell och sagta tt vi skule ut och sladda vilket vi inte skullle, dethar vi ju egna bilar som om vi vill göra det!!! Jag fattar inte varför hon ska ljuga för honom... Det var likadant när det gällde däcket eller krocken, men det är ju hennes val, snart märker han väl vad hon håller på med...
Så Tyra fick inte komma någonstans igår, vilket var väldigt dumt för Maja kan inte ha henne idag egentigen... Hela hennes dag har blivit kaos....
MEN TACK MIKKA!!!! 
Idag var det tänkt att Thomas skulle ringa och vöcka mig klockan åtta men när han ringde så kunde han inte prata med mig i fem minuter så jag skulle vakna utan det vara bara; god morgon, kliv upp, jag har inget batteri!
Så jag försökte kliva upp men jag lyckades inte så bra.. När klockan var tio ringde Jimmies klocka så jag tänkte kliva upp då men så blev det inte heller, utan halv elva klev jag upp... Så nu sitter jag här och väntar på Maja vi ska spela lite Guitarr Hero, jag måste bara bli bättre, haha =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback