Baka!

Jag och Mikaela har funderat på om vi ska baka kladdkaka ikväll, tänkte testa det som Lenitha lärde mig med after eight, kan nog bli jätte gott.
Så nu sitter jag och väntar på att hon ska komma.
När kakan är klar så ska vi kolla på desperate housewives, avsnitt 2 säsong 5. det är riktigt spännande. =D
Idag så har det varit mycket att göra. tvätta, städa, handla, slänga sopor, panta burkar, och jag köpte även en liten sak till mamma och Tommy. =) jag tror att de kommer att gilla det.hoppas det i alla fall. =D
Imorn börjar jag jobba kl 10 skönt att få börja lite senare, men jag ska även stänga på Laggaberg skola, vilket jag inte har gjort tidigare, ska bli spännande att får göra det, men ändå lite läskigt, tänkt om man skulle glömma något, släcka eller nått. =O men det tror jag inte, har ju inte gjort det på någon annan skola så varför skulle jag glömma det på denna. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback