Chafför!!!

Idag är det jag sm kör....
Ja det kommer att bli en lång kväll/natt, jag hoppas att det finns någn där ute sm kan hålla mig vaken. jag kommer nog att bli jättetrött för jag känner redan att jag inte borde vara vaken men tanke på hur vi klev upp i morse...
Om en stund så ska jag kansekdra bort till Thomas om han släpper in mig vill säga...
Tio i sju ringde Tommy till mig och frågade om jag kunde skjutsa han till Bowlingen och och då körde jag till Timrå från Sonny och Ankis hämtade dem och körde dem till  Birsta.
En timme senare ringde han igen och frågade om jag kunde skjutsa hem dem och då gjorde jag det till Birsta och tillbaka till Timrå. Sen hem till Sonny och Ankis igen... Vi var kar en liten stund till och sen åkte vi hem igen... till Timrå, så nu sitter jag här, om en timme ska jag köra Carina till stan och sen efter det ska jag Hämta Maja i Stavreviken, när det är klart väntar jag på att Carina ska höra av sig så jag kan skjutsa hem henne från stan. kommer att bli en lååång kväll/natt...
Nu ska jag ta det lugtn till chommen på vårgatan hör av sig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback