Då var det dax igen

Nu är det Måndag och en ny vecka.
Vi börjar från början, i lördags så var det bestämmt att vi skulle ha fest och så blev det också, det kom en hel drös med fok, trodde inte det skulle komma så många men det gjorde det. När klockan närmade sig nio var det så varmt i lgenheten att det kännes som en bastu, hade ändå alla fönster öppna och till och med balkongdörren.
Men jag hde kul och Jimmie drack en hel del, Gustaf träffade en hel del tjejer, Jimmies bror kom helt plötsligt och då blev det Guitarr hero, Bulle tog med folk som jag inte visste att han kände, sen kom affe med fler folk och det visade sig att vi hade vänner i samma vänskaskrets men Mikaela Ggorde iget badkarlsdyk denna gången dock. lkite synd hade varit kul att se speciellt nu när vi inte har något badkarl. haha
Igår tog vi det lugnt hela dagen, på kvällen spelade jag och Mikaela Bingolotto som vanligt, haha, denna gången var det min tur att vinna, några hundra =D
Dessutom så lovade jag Mikaela att om jag vann skulle vi spela nästa söndag så då blir det spel då igen.
Vi ska även hitta på en massa annat på söndag men det kan man skriva om då. idag ska jag bytasänkläder och tvätta klart började imorse, tidigt =o
Efter det så ska jag skura golvet och gör fint, haha behövs efter lördagen. =P
När jag 'r klar med det ska jag coh Mikaela åka och panta flaskor och burkar, sen blir det in  till Birsta, ska kolla på telefonen, det är något konstigt med den, ena knappen känns lös, men de blir väl så. =/
Det löser sig nog ska du se.
Imorn ska jag jobba iegn, stängningsdax på Laggaberg skola, och på onsdag blir det stängningsdax på Vista skola. men det är inte lika jobbigt som att öppna =D så det ska bli skönt.
Näe nu ska jag gå och skura golvet men njut av bilderna från lördagen så länge.

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback