Fredag...

Idag har jag gjort en hel del...
Var på systemet med Jimmie, åkte till Birts med mamma och sen skjutsade jag hem henne, pratade lite med Tommy där och när jag åkte hem var det snorhalt i njurunda...
När jag kom hem så åkte jag och Jimmie och köpte mat, blev snabbmat.. :P
Sen satt jag mig och väntade på att Mikka skulle komma vi skulle åka till Ljustadalen på fest...
Men hon kom inte hade annat att göra... så nu ska jag snart skjutsa in mina tre pojkar til stan och efter det ska jag till ljustadalen och träffa folk, ska möta upp "Anna daa babe" sen =D
När jag har varit i ljustadalen så vet jag inte vad jag ska hitta på... men jag vet i alla fall att jag ska hämta mina små pojkar i stan i natt, så det kan bli när som helst...
Men nu ska jag gå och göra mig klar sen bär det av mot stan och sen ljustadalen som sagt...
Ha en trevlig kväll =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback