Ingen rubrik...

Just nu istter jag hemma och väntar på ett litet samtal så jag kan gå och sova...
Dagen idag har varit väldigt crazy, det började med att jag klev upp mellan tio och halv elva, sen var jag hemma och städade och diskade gjorde lite fint... Men det ser likadant ut för det... haha
Efter det kollade jag på One Tree Hill vilket är ett måste på tisdagar, det var ett riktigt bra avsnitt, jjag till och med skrattade en del..
När klockan närmade sig två åkte jag och lämnade in ett kuvert på kommunhuset åt Jimmie, det var något om pengar osv.
Kvart över två kom jag till mitt ledsagarjobb och tog med mig henne som jag skulle vara med så gjorde vi lite läxor och hälsade på min katter.
När vi gkorde det så började klockan närma sig fem och hon skulle hem och äta...
När jag var klar med det åkte jag hem och gjorde mat till mig och Jimmie, när vi ätit, eller mitt i maten ringde Jens och fråga om vi kunde komma bort en stund och vi gjorde det.
Han höll på att tapetsera om eller skulle göra det i alla fall, men det gick inte så bra, det slutade med att han bestämmde sig för att måla istället. Det blev lite bättre i alla fall.
Efter det kom Mikaela och Forsell hem till mig vi pratade lite och sen skulle jag och Mikaela kolla på Desperate Housewives, det är såååå himla bra. Skulle kunna se det hur mycket som helst...
När klockan närmade sig halv tio åkte vi till OKQ8 och ställde oss en stund, pratade om hur nervös Mikka är inför imorn... haha
Hennes första dag som vikarie på Sörbergeskolan... Det kommer att gå toppen...
Lycka till gumman!!
Efter det stötte vi på Mari, en som gick lärarutbildningen samtidigt som jag, pratade lite med henne och sen stötte vi på Thomas på OKQ8 på vägen tillbaka till Mikka, de skulle kolla något på bilen, jag fattatde inte om vanligt...
Mikka släppte nyaa av mig hemma så nu har jag lite tid till att blogga medans jag väntar på det så kallade samtalet... hm. det kan ju ta tid, man vet ju aldrg hur lång tid det tar, kan ta fler timmar men jag hoppas det ringer snart så jag kan gå och sova. Tänkte planer lite i förväg ang resten av veckan men får se hur det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback