Jag har kysst...

Hittade den här hos Lenitha.

Ett litet tidsfördriv:

jag har kysst någon..
[x]på kinden
[x]på läpparna
[x]i mitt rum
[x]i dennes rum
[x]som är yngre än mig
[x]som är äldre än mig
[x]med svart hår
[ ]med kruligt hår
[ ]med rött hår
[x]som är kortare än mig
[x]som är längre än mig
[ ]med ring i läppen
[x]med piercing i ögonbrynet
[x]som jag har precis träffat
[ ]som är gay/bi
[x]som jag verkligen velat kyssa
[x]på semester
[ ]som skulle gå på en date med en nära vän till mig
[ ]som är en god väns bror
[x]på en kyrkogård
[x]på en konsert
[x]på stranden
[x]i en pool,badkar eller nått liknande
[x]som inte är byxmyndig (nu eller då? det var ju inte jag heller då...)
[ ]som är äldre än mina föräldrar
[ ]med färgat hår,
[x]som varit/är en god vän till mej
[ ]som är/har varit med i ett band
[x]som har tatueringar
[x]som har en helt annan stil än mig
[x]i regnet
[ ]någon med brytning
[x]på en båt
[x]i en bil,taxi eller buss
[ ]på ett flygplan
[ ]någon som saknar en kroppsdel
[x]på bio
[x]en klasskompis/arbetskompis
[ ]som har varit medvetslös
[x] jag senare inledde ett förhållande med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback