Lång jobbdag!

Idag jobbade jag länge, började åtta och kom inte från jobbet förrens tio i sex, det brukar inta vara barn som är kvar så länge men idag var det så, men det gjorde inget, istället för att sitta inne så var vi ute och sparakde boll, det var kul.
Men jag blev snabbt trött. När jag kom hem orkade jag inte laga middag och Jimmie har gjort illa handleden så han kan inte laga middag, det blev åka till ikea för något gott, har inte ätit ute tillsammans i en lugn miljö på länge, men det böev det idag.
Igår bakade vi kaka, det blev kladdkaka med after eight i, men det blev inte som jag trodde.
Vi bakade och vi diskade, sen smakade vi och det var inte alls så himla gott som Lenitha hade sagt. Det är ingen kaka jag kommer baka igen!
Mikaela fick för sig att hon skulle vispa grädden för hand vilket tog längre tid än det gjorde för kakan att lbi klar i ugnen. =D en halv timme eller så.
    

Efter bakningen så tog vi lite knasbilder...

   
    
   

Det blev väldigt busigt. =D=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback