Rolig kväll...

Ikväll har vi gjort mkt.
Jag slutade jobba klockan fyra och då möte jag Mikka ner hos vetrinären, hon var där med Sally...
När vi var klar där åkte vi ut till Västansjölokalen i Söråker och skulle lämna Sally..
När vi gjort det åkte vi hem till mig och hämtade smink och kläder, sen bar det av hem till Mikka, jag skulle äta hemma hos henne, när vi kom dit var vi in på internet och kollade lite, när maten var klar åt vi och det var riktigt gott...
När vi ätit sminkade vi oss ordentligt, skulle egentiligen spöka ut oss för vi skulle ut till Västansjölokalen igen och skrämmas lite med Mikkas lillasyster Theres de hade fest där(halloweenfest). Det blev stora problem när vi väl kom dit, för Mikkas mamma skulle  släcka hela lokalen på en strömbrytar men hade hittat fel så vi fick vänta med att skrämmas lite...
Men alla som var där fattade ju nästan att det var något på gång... =P
Vi kom in när det var kolsvart och då skulle vi spöka lite men det var så många som hade tagit upp sin telefon och började lysa omkring med den så det blev inte så lyckat... Men vi hade i alla fall sminkat oss lite...
haha såhär blev det... Mikka hade likadant...
 
När vi kom tillbaka från Söråker åkte vi och hälsade på Per han hade kommit hem från Stockholm...
Han pluggar där och nu kom han hem för att hälsa på. De är lika kul att träffa honom varje gång...
När vi var klar hemma hos honom tänkte vi att vi skull åka hem... När vi ko till mig kom vi på Idén om att åka och äta för Mikka kände sig lite hungrig... Hon frågade om jag avr det men det var jag inte, men vi tog min bil i alla fall...
När vi väl kom in till stan så köpte hon en Cheseburgare på McDonalds och jag köpte Strips med smält ost på MAX...
SEn ställde vi oss på Lidl parkeringen och åt det, medans vi gjorde det så ringde jag Thomas och pratade med honom han var väldigt uttråkad... Hehe, han jobbar ju...
När vi hade ätit klart så åkte vi hem och väl hemma, så blev det ett STORT missförstånd mellan mig och Mikka...
Hon skulle komma och hämta sina grejor i min bil men kom inte...
Så jag fick kliva ur min bil med, två drickor på plastmugg, två plånböcker, tuggomipaket, mina nycklar och se pratade jag i telefon samtidigt. Det var ite så himla lyckat så när jag väl kom fram till Mikkas bil så sa jag... Du skulle ju komma och hämta din grejor **... det gillade inte hon... Jag menade ju inget illa men hon tog det riktigt illa och ville inte förlåta mig... Så jag lämnade hennes grejor tog mina och sen gick jag in... Jag hoppas att hon inte fortfarande är sur på mig för att jag sa ETT olämpligt ord...
Men vi får se... Älskar ju henne =D=D
Just nu sitter och och pratar eller lyssnar på när Thomas hålller på att lasta grejor till och från lastbilen, det låter himla roligt... haha ;)
Imorn är jag bjuden på fest i ljustadalen och dit måste jag ju bara åka, har aldrig varit hem till hon som har festen... Hon har nyss flyttat...
Efter det ska jag köra in Jimmie, Jocke och Tommy till stan det är tänkt att de ska supa eftersom Jocke fyllde 18 i måndags... Jag hoppas att det kommer att ha kul... =D
Som tur är så ska jag in och hämta dem oxå... Så jag vet vart jag har alla mina pojkar... =D haha
På lördag blir det mysig tjejkväll med Anna, mig och Mikka... kommer att bli jättekul...
Men nu ska jag borsta tänderna sen ska jag krypa ner i sängen och se om jag får någon sömn... klev ju upp sex imorse så jag är liiiite trött nu... gäsp...
Men jag återkommer imorn. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback