Sista dagen på skolan...


Just nu sitter jag på Vivsta skola och tar det lugnt har just varit ute och härjat i snön med sexåringarna...
Det är lite kallt men det går bra ändå..
Ikväll så ska jag på Halloweenfest med Mikka. Fast de som vi ska till  vet inte att vi kommer. Kan bli kul att komma när de inte vet att vi ska komma =D
Idag jobbar jag till 16.00 och när jag komme hem så ska Jimmie ha lagat mat så vi kan äta det sen. Vid halv sex kommer Mikka till mig och då ska vi göra oss klar inför festen, sminka oss lite och så... hihi sår se hur det går...
Imorn ska vi på Halloween inflyttningfest hos en kompis.. och då ska jag även skjutsa Jimmie, Jocke och Tommy in till stan, det är även tänkt att jag ska hämta dem...
På lördag blir det tjejkväll fär oss.. Äta på Kina och sen hem til Anna och umgås lite, efter det blir det nog krogen, men vi får se =D haha
Kommer säkert att bli bra... ;)
Om en timme är det dags att äta lunch, idag blir det köttfärsjärpar med potatis och sås.. Jag hoppas att det är gott för jag blir hungrig av sånt här väder... Det är sååå deprimerande... men det är kul om man har rätt kläder men det tror jag inte att jag har idag... har ingen mössa, inte rätt skor och inga täckbyxor... men jag har en bra jacka, halsduk och även tunna vantar men det är nog alldeles för lite...

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är inte heller det minsta förberedd på vintern, fast det kanske är av helt andra orsaker än dig. :P En ny vinterjacka är det ingen mening att köpa eftersom magen "snart" försvinner, vinterskor hittar jag inga för antingen så är det världens snörning på dem (blir för jobbigt när magen är i vägen) eller så är det en chockerande klack. Eller så är de bara allmänt fula. Vet inte hur många skoaffärer jag har varit till men ingen av dem har skor som fallit mig i smaken. Eller jo, ICA Maxi, haha. :P Men då fanns så klart inte storleken kvar... Man kan bli gråhårig för mindre minsann! Hopppas ni får det roligt på Halloween-partyt! :)

2008-10-30 @ 15:07:41
URL: http://lina007.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback