Äntligen Fredag!

Nu är det fredag och jga har slutat jobba för en hel vecka framåt, jag har inte fått något jobb på hela nästa vecka, så jag får väl städa eller typ göra ingenting, jag ska hem och hälsa på Lenitha en av dagarna och sen ska jag tröffa en annan kompis en annan dag så jag kommer nog inte var så ledig sp, jag trodde. Men lite ledighet kommer jag nog allt ha....
Idag när jag kom hem så såg jag det underligaste i vardagsrummet, en vissen blomma...
Jag köpt två blommor samtidigt, ställde dem i vardagsrummet, gav dem lika mkt vatten och de stod nästan bredvid varann, men ändå blev resultat detta:
 Blomma 1 var fin och grön hållt sig länge
 Blomma 2 var gul och vissen inte alls så glad
 Det ät samma sorts blomma men inte i sama kruka.
Det ett riktigt mysterium.... hm hur kan det komma sig att det blir så??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback