Bilen IGEN!

Ja nu sitter man hemma och funderar på hur lång tid det ska ta med bilen denna gången, jag blir vansinnig på att alt bara går sönder eller slutar fungera. Jag får önska mig en ny begagnad bil i födelsedagspresent, mitt enda hopp snart, om jag inte köper en själv. Denna gången är det något med batteriet som krånglar, men vi får fixa det...
Idag ska jag även jobba tre timmar, inte så länge men det är ju ett tag i alla fall vilket leder till pengar nästa månad.
Igår hittade jag även ett bra jobb på AMS, de var ett nyöppnat nattis som behvde barnskötare, jag ringde och pratade med rektorn som hade lagt ut detta på AMS och han sa, det är nytt och man ska prova på att ha det i H-sand och se hur det går, fungerar det så behåller de nog stället om inte får de hitta en annan lösning.
JAg berättade för honom om vilken utbildning som jag hade och han sa: Ja med den bakgrunden tycker jag definitivt att du ska söka, skulle vara kul, skicka in ett CV, med meritförteckning till oss så ska vi kolla på det. Det tyckte jag var jätte kul så  jag uppdaterad mitt CV och skickade in det på en gång...
Nu hoppas jag att de hör av sig bara.
Sååå nervös jag var när jag ringde igår, jag trodde jag skulle spricka. :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback