Dålig dag!

Idag är ingen bra dag... har haft ont  huvudet hela dagen, dessutom så har jag ont i magen och är sååå slö, skulle ha bakat bröd idag men det blev inget av det. får hoppas att jag kan göra det imorn istället.
Igår hade jag och Mikaela tvättstugan, det gck bra vi fick en massa rena kläder. På kvällen åkte vi till Birsta och åt på Mc donalds, det var gott efter det åkte vi hem och bytte strumpor, sen blev det Inbetween, Niklas spelade med sitt band igår.
Det var trevlig och de var duktiga. när vi kom hem efter det skulle vi se film, men det blev inte så, datorn var roligare, men när jag var klar så kollade jag och Jimmie på en film och mitt upp i det ringer Carina och frågade om jag vill eskjutsa så det gjorde jag och vi kom in till stan tolv och  släppte av henne, kl tre åkte vi in igen och hämtade henne och Leif, jag var väldigt trött.
När jag kom hem igen vid strax före fyra somnade jag på en gång sov ända till halv tolv idag, jag var sååå trött, och jag tror jag har en förkyldning på väg ut, får se om den kommer.
Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, mästerkocken Jimmie lagar mat :D

Ikväll så blir det Bingolottospelning med Mikaela och Sara, man får hålla tummarna.

Ha en trevlig kväll, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback