Dax igen..

Idag ska jag och mamma åka till Birsta för hon ska ha blommor och jag ska ha ett par jeans , ska även lämna tillbaka mitt hemmabiopaket, för det kasst... det är det andra Biopaket som jag lämnar tillbaka, först köpte jag ett på Siba som funkade bra tills bilden blev suddig på Dvd-filmer och även att den hoppade, så det lämnade jag tillbaka, fick betala lite för att få den jag har nu. Men nu vill inte den funka för den kan inte läsa min externa hårddisc och bilden är svartvit när man ska kolla på en bränd film, vilket är heöt fel, så nu ska den tillbaka, jag vet inte om jag vill ha en ny från Siba, dem har ju bara skit eftersom det är den andra jag lämnar tillbaka... Jag får se vad dem säger.
Trodde Jimmie skulle komma hem imorn men så blir det inte, han ska jobba imron med och kommer troligtvis hem på söndag, vilket jag verkligen hoppas på, börja bli sååå himla tråkigt utan honom hemma. ;P Saknar dig älsklingen min...

Ikväll så tänkte jag fråga Lenis och hon hade lust att spela en omgång wii med mig, har för mig att de skulle komma till Timrå idag... Jag får ringa henne sen så jag får veta, är väldigt sugen på att få träffa henne :D:D

Igår var jag på kalas hemma hos, Jimmies(min pojkvänn) mammas brors fru, hon fyllde 35år, gamtanta nu ;P
Men det var så treligt där igår att jag inte kom därifrån förrens klockan var halvtio kanske, men dey gjorde inget, är ju ensam hemma så det är ju skänt att inte komma hem för tidigt.

Jag har totalt glömt/inte hunnt att skriva om mitt lilla snabbesök hos Lina, jag hade inget och göra och hon sa ja men ko hit då, då gjorde jag det :D det var kul att få träffa henne, har inte träffat henne på jag vet inte hur länge. Vi pratade om gamla minnen och nya planer som vi har :D så roligt :D ser verkligen fram emot mitt nästa besök, vilket inte är bra att planer med tanke på att varje gång vi har planerat så har det kommit något emellan, men nu är det inget planerat så nu ska vi se om vi kan träffas :D

Men nu ska jag ta och göra mig klar för avfärd mot Birsta :D
See you later!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback